« なにか違っていること。 | Main | ふわふわのパン »

September 20, 2006

そこここに、秋の風情。

060902_12500001そこここに、秋の風情が漂い始めました。
涼しい気候も、心地よいばかりです。
車でやってくる八百屋さん「ちろりん屋さん」のフルーツ棚には、葡萄が何種類も顔を見せるようになりました。
そして道端には、気の早いススキも、ちらほらと…。

パンパスグラスというのだそうですが、この巨大なススキ。
こんなススキを窓辺に飾ってお月見をしたら、月の兎からもススキが見えるかもしれませんね。
秋のお月見、中秋の名月、今年は10月6日だとか。
ススキの風情に誘われて、お月見団子をこしらえてみようかと思いたつ、今日この頃でした。

|

« なにか違っていること。 | Main | ふわふわのパン »

Comments

If you wish to give a game a try, the library may have a copy. I have 2 separate systems for making money at Swagbucks, depending upon your attitude to Surveys. There are eight different faces, nine themes and a huge number of different face-paint combinations.

Posted by: triche clash of clans | October 27, 2015 at 10:42 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/83670/11942295

Listed below are links to weblogs that reference そこここに、秋の風情。:

« なにか違っていること。 | Main | ふわふわのパン »